Post by rhizilrichburttough on Feb 9, 2022 22:27:51 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Egg Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Egg Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel punten ▞▞▞
▞▞▞ Egg Wars 2022 version ▞▞▞
Dit spel is zo saai, maar het heeft een geheime kist in het midden van het eiland goed 👍
super toffe gameeeeeeeeeeeee
Bed wars blockman go is echt goed en aangezien dit echt hetzelfde is... IK ZAL HET GRAAG ZIJN! Maar het duurt lang om te downloaden, daarom beoordeel ik het 4/5. Bedwars kan echter nog steeds beter zijn
Ik heb vijf sterren gegeven omdat het een prachtig spel is dat ik ooit speel
Dit is het beste spel ooit
Ik speelde dit op Blockman Go en het was geweldig!! En de waarde van de items is zo goedkoop dat ik me gewoon naar het midden kan haasten en diamanten kan pakken en dan de eieren van de andere teams kan pakken en dan kan winnen!
Het is leuk, maar je kunt een volledig kristalpantser krijgen en je hebt alleen 30 blokken nodig. En soms loopt hij alleen.
Apple Maps waarschuwt nu ook voor flitspalen. ... Lees artikel. Star Wars easter egg gevonden in Google Maps ... Google Maps op iOS krijgt incognito-modus.
Vreselijk, het teamwerk is klote en niemand let op de chat en ik probeerde de 50 keer te remmen, maar het remde niet en de volgende dag probeerde ik het in te voeren, waardoor ik een nieuwe naam moest kiezen voordat ik speelde en alles wat ik probeerde geweigerd
Ik haat dit spel Ik kan geen dingen maken Ik kan geen blokken krijgen niemand beweegt dit spel is niet leuk Ik wou dat ik het 0 sterren kon geven!!! 😡
Neuken
Ja eieren en de kinderen
Het was saai bed oorlogen is beter hoor
Mijn spel laadt, s voor 7 min.
leuk
Met Minecraft kun je straks samen spelen op meerdere ...
Cool
leuk maar opslagcapaciteit is een probleem ok
Het is leuk, het is een goed spel voor mij
dit is een uitstekend spel op alle gebieden. Maar je kunt de muziek niet uitschakelen en nog steeds hier het spel. Ik luister meestal naar de mijne, dus als jullie dat als een optie zouden kunnen invoeren, zou dat geweldig zijn.
Ik kon de game niet opstarten
Het lijkt op Minecraft voor mij, maar ik vind het leuk en mijn vader houdt van de draak en ik vind het leuk Waarom ik dan 2 sterren geef, er zijn veel advertenties die ik niet leuk vind en het is zo traag, ik ben helemaal niet blij (en deze game is waardeloos! ...... En repareer dit spel, het is niet goed voor mij. Plz. Repareer dit spel voor dit spel 5 sterren plz repareer dit spel zodat dit spel 5 sterren kan hebben.
Ik haat dit spel! Telkens als ik op installeren klik, wordt hij niet geïnstalleerd. Ik zou het nul sterren geven, maar het laat me niet toe.
toen ik de game opnieuw installeerde, mislukte de update van deze game meerdere keren. De game vraagt nog steeds om te updaten en blijft VERSON niet updaten.
Egg Wars Adventure muig
ik vind het echt leuk omdat het moeilijk, onmogelijk is om een ei te breken of het ei te beschermen en het is zo onmogelijk om te spelen en ik vind het leuk daarom geef ik het 5 sterren
Servers Egg Wars for Minecraft PE APK 1.0 (Android-app)
Egg Wars Avventura yiwq
Egg Wars Macera Oyunları zda
Smart egg spel kopen? | BESLIST.nl | Lage prijzen
Deze game is best leuk, maar ik had geen idee hoe dit werkt, de bedwars is beter, je spawnt op een vrij hoge plaats, dus je moet naar beneden springen (schade oplopen) je moet een zwaard kopen als je vijand op is, je kunt niets doen ik gewoon verliezen en als je sterft, verlies je alle items zoals pikhouwelen, de bedwars is beter dan dit
Generator Goud En Geld Gratis Voor CSR Racing 2
goed spel
👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ik wort om de 2 min er out ge ik kickt stom spel
Egg Wars Pustolovske igre xxcs
Douni
Generator Edelstenen En Parel Gratis Voor ANGRY BIRDS
Er zijn zoveel toevoegingen, maar het spel is goed
Ik weet niet zeker wat er is gebeurd
Hoi, ik maak nu net een aankoop van 660 bcubes en dat is nu bij mij afgeschreven en in een keer komt er een pop-up dat hij ge canceld is
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game Rekreacyjne uep
Ik kan niet eens meedoen aan een game. Elke keer als ik probeer mee te doen, keer ik terug naar het startscherm
Er zijn slechts 2 problemen met de wapens, er zouden meer van dat soort coole wapens moeten zijn en ze zouden ook de graphics moeten bijwerken plz
Ten eerste vind ik het leuk als je de game verwijdert, al je credits zijn nog steeds niet gewist, ten tweede haat ik de functies, graphics ten derde haat ik het als je speelt, het heeft een beetje vertraging ten vierde en dit is de laatste tip die ik moet geven jij, ik wil echt meer wapens en arsenaal dus daar
Het is geweldig! Je kunt veel dingen doen, en in het spel zijn veel dingen, kaarten, spelers, blokken en meer. Ik speel het spel vaak omdat het grappig is. Mensen downloaden het, het is echt leuk. Bedankt voor het maken van het spel!
Ik hou van bedoorlog Ik hou van bedoorlogen of eieroorlogen of schatoorlogen 2dus het is vijf jaar
Het is een goed spel. Je ziet dat mijn zus het spel heeft verwijderd, dus nu duurt het erg lang om de Egg Wars te installeren
Leuk spel!!!
Ik vind het geweldig, maar er is één ding dat ik wil dat je die vertraging oplost en het haalt me uit het spel
Het is een leuk spel om tussen door te doen